הביקור שנדחה בבית מרן ראש הישיבה: "נתניהו בא להודות לרב על תמיכתו"

אסתי פלד No Comments on הביקור שנדחה בבית מרן ראש הישיבה: "נתניהו בא להודות לרב על תמיכתו"

דובר ביתו של מרן ראש הישיבה הר מאיר מאזוז, ששון טרבלסי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' אמר כי ביקורו של ראש הממשלה צפוי להיות בתחילת השבוע הבא. "הרב תומך ציבורית בראש הממשלה מה גם שתמונה בציבור החרדי רק תועיל לנתניהו". על סער: "הוא בקשר עם הראש ישיבה והוא מגיע לאירועים שלנו"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הביקור שנדחה: הערב (רביעי) ראש הממשלה היה צפוי לבקר במעונו של מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז בבני ברק, בכדי להודות לו על תמיכתו הציבורית ולקבל את תמיכתו מהרב לקראת הפריימריז בליכוד ובכלל בבחירות לראשות הממשלה. בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי, דוברו של בית הרב, תלמידו הרב ששון טרבלסי הסביר על מטרת הביקור הרב "ראש הממשלה בא להודות לראש הממשלה ולחזק את תמיכתו גם בציבור החרדי".

על סער הסביר טרבלסי: "הוא מגיע לאירועים של הישיבה והוא בקשר עם הרב".

המחסומים שנפרסו בסמוך לביתו של מרן ראש הישיבה היו עדות לביקור שכבר נסגר ונדחה ברגע האחרון. דוברו של בית הרב אמר בריאיון: "יש קשר בין לשכת ראש הממשלה לביתו של מרן ראש הישיבה. בבחירות לכנסת ה-21 שהרב אמר לתמוך ביהדות התורה כבר אז היה קשר עם לשכת ראש הממשלה. בבחירות האחרונות שתלמידו של הרב ח"כ שלמה קרעי נכנס לליכוד הרב קרא לתמוך בתלמידו".

עוד הסביר דוברו של הרב על דחיית הביקור: "בנוסף יש לרב טיפול רפואי שהוא אמור לעבור היום ומחר. ייתכן שבתחילת שבוע הבא יהיה מפגש בין ראש הממשלה למרן ראש הישיבה".



0 תגובות